Izvršni direktor kavarn Starbucks Howard Schultz je dejal, da ima olivno olje "nepričakovan, žameten, zelo prefinjen okus, ki izboljša kavo, po njej pa v ustih ostane prijeten občutek", poroča BBC. "Vem, da se bodo ljudje čudili, kaj olivno olje počne v kavi. A poskusite to novost, dokaz se skriva v skodelici. V več kot 40 letih še nisem bil tako navdušen nad kakšno novostjo, kot sem zdaj," je dodal Schultz.
V italijanskih kavarnah Starbucksa je tako po novem mogoče naročiti hladni ekspreso z olivnim oljem in ovsenim mlekom pa tudi kavo z dodatkom ekstra deviškega olivnega olja s peno iz sladke vaniljeve kreme.
Olivno olje je nepogrešljivi del sredozemske prehrane, najbolj je razširjeno v Grčiji, Španiji in Italiji. Že lani se je na družbenih omrežjih razširilo nekaj posnetkov, v katerih so uporabniki kombinirali kavo in olivno olje, ki naj bi imelo tudi zdravilne lastnosti, saj naj bi delovalo protivnetno.
Poleti naj bi v Starbucksu nabor pijač z dodatkom olivnega olja začeli ponujati tudi v kavarnah v Kaliforniji, do konca leta naj bi sledili še Združeno kraljestvo, Bližnji vzhod in Japonska.
"Želimo pokazati, kaj znamo"
Starbucks je imel sicer veliko težav, ko je leta 2018 vstopil na italijanski trg. Ta država je namreč znana po tem, da ima veliko kavarn, v katerih je priprava kave povezana z dolgoletnim družinskim poslom. Nekateri Italijani so tako pozvali celo k bojkotu podjetja in njihovih izdelkov. Schultz je takrat dejal: "Nismo prišli v Italijo zato, da bi Italijane učili, kako se pripravi kava. Prihajamo s ponižnostjo in spoštovanjem, želimo le pokazati, kaj znamo mi."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje