Povpraševanje po šampanjcu se je kljub koronskim ukrepom, ki so omejili delovanje restavracij in barov, povečalo. Prodaja šampanjca, katerega ime se po evropskih pravilih lahko uporablja samo za penine iz francoske pokrajine Šampanja, je lani dosegla rekordnih 5,5 milijarde evrov – prodanih je bilo okoli 322 milijonov steklenic. To je kar 32 odstotkov več kot leto pred tem, ko je prodaja zaradi zaprtja po svetu, ki ga je povzročila pandemija covida-19, upadla za 20 odstotkov.
Na francoskem trgu se je prodaja povečala za 25 odstotkov, na 142 milijona prodanih steklenic, kar pomeni, da so dosegli rezultate iz predkoronskega leta 2019. Izvozili so rekordnih 180 milijonov steklenic, pri čemer je bilo posebej močno povpraševanje v angleško govorečih državah.
Nekaterim proizvajalcem začasno pošle zaloge
K rasti je delno prispevalo obnavljanje zalog v restavracijah, po mnenju francoskega združenja proizvajalcev šampanjca pa naj bi veliko vlogo igralo tudi dejstvo, da so ljudje več šampanjca kupovali za uživanje doma. "Stranke so se odločile, da se bodo doma razvajale in si ustvarile trenutke veselja kljub mračnemu vzdušju," so zapisali. Ker naj bi povečano povpraševanje nekatere proizvajalce šampanjca presenetilo, so jim začasno pošle zaloge.
Vinograde v Franciji je sicer spomladi prizadela pozeba, poleti pa dež, kar je zmanjšalo pridelek po državi. Proizvajalci šampanjca pa imajo tradicionalno v svojih kleteh shranjeno številčno zalogo steklenic, s čimer zagotavljajo redno letno dobavo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje