V Vietnamu so največ zanimanja požele penine in rdeče sorte, pri katerih v Vinakopru vidijo največ priložnosti. Vinoteka v Vietnamu sicer ne bo namenjena zgolj prodaji vin, ampak se bodo obiskovalci lahko udeležili tudi izobraževalnih seminarjev ter degustacijskih in vinskih večerov.

Vinakoper Foto: BoBo
Vinakoper Foto: BoBo

Če so po besedah njihovega direktorja Boruta Fakina pomemben akter na slovenskim tržišču, pa ob vstopu na azijske trge postanejo kapljica v morju.

"Lastna vinoteka ne pomeni zgolj popolne pozornosti na svoja vina, temveč nam omogoča tudi bolj natančen stik s kupcem, testiranje pričakovanj in uspešnosti morebitnih novih produktov ter še mnogo več. Verjamem, da ima azijski trg izjemen potencial in da so ti prvi koraki šele začetek uspešne poslovne zgodbe," je povedal Fakin. Vinakoper je sicer na azijskih trgih že navzoč na Kitajskem, tudi v Hongkongu, in na Japonskem.

Koprski vinar je sicer trenutno navzoč v 23 državah po svetu. Kot so navedli za STA, trenutno največ pozornosti usmerjajo na trge Kitajske, Vietnama in ZDA. Med drugimi evropskimi državami pa so usmerjeni na sosednji Hrvaško in Avstrijo ter še Estonijo, Poljsko in Švico, kjer so s prodajo vin sicer že navzoči.