Medsebojna ljubezen: fotografi-estradniki. Foto: MMC RTV SLO
Medsebojna ljubezen: fotografi-estradniki. Foto: MMC RTV SLO
Miss Hawaiian Tropic
Danes misice, jutri ...? Foto: MMC RTV SLO/Kaja Sajovic
Pogled na predverje Cankarjevega doma po podelitvi viktorjev: poza za pozo. Foto: MMC RTV SLO
Erazem Pintar
Eden od stalnih obiskovalcev družabnih prireditev: Erazem B. Pintar. Foto: MMC RTV SLO
Zdi se, da družabne prireditve služijo le še enemu namenu: razkazovanju. Foto: MMC RTV SLO

Kako bi si sicer razlagali armado nekdanjih misic, ki desetletje po osvojitvi lente še vedno ostajajo v luči žarometov, kljub temu da v tem času niso ravno postale "poster dekleta" za vladajočo stranko?



Tretja je poziranje v lezbičnih prizorih s tekočo čokolado in zgoraj omenjeno vsestransko umetnico nadgradila z imitatorstvom Rihanne. Četrta rade volje medijem nosi vsako intimno podrobnost o svoji zvezi z nogometašem, ki se za vso pozornost, ki jo je spet deležen z lepotičko pod ramo, verjetno vsak večer zahvaljuje svojim staršem, "še zlasti mami in očetu".

Ne le domena misic
A bili bi krivični, če bi trdili, da za našo podalpsko deželico tako tipičen koncept umetnega zvezdništva (zvezdnik težko imenujemo nekoga, ki ga srečamo v Mercatorju kupovati toaletni papir ali s tržnice tovoriti vreče paprik) velja le za lepotne kraljice.

Tu so še samooklicani pevci, podjetniki in ostali bon-vivanti, za katere mi je še vedno uganka, kaj natančno počnejo v življenju drugega, kot sedijo v prvih vrstah izborov za mis zrelih hrušk, pišejo kolumne o tem, kako jim je "junfer" pri 12 letih vzela vroča, 20 let starejša mamina prijateljica, in po primorskih cestah brzijo v avtomobilih, o katerih lahko povprečni Slovenec, ki preživi 9 ur na dan na delovnem mestu, le sanja.

Na dveh mestih naenkrat
Vzemimo nedavni primer: en večer v prestolnici. Dva estradna dogodka - pri enem je šlo za bolj ali manj drugorazredno lepotno tekmovanje v BTC-ju. Bistvo drugega je bila rdeča preproga pod gradom ob lansiranju nove rumene revije. Prvi je ponujal take nepozabne vrhunce, kot sta izhod v kopalkah in pevski nastop v poceni turbo folk (vključno s kipečim oprsjem iz pretesnega nedrčka, "fukiš" rdečimi škornji do kolen in barvno skladnimi vročimi hlačkami) opravljeno voditeljico/pevko. Na drugem je Saška Lendero ponosno razkazovala ogrlico, ki stane "kot en dober avtomobil".

Definitivno Sophiejina odločitev za slovenske estradnike, katerega od dogodkov se bodo udeležili. Opazovanje, ali bo katera izmed misic ob maršu čez brv nad bazenom čofnila v vodo, ali brezplačna promocija za revijo, ki se vam bo verjetno enkrat v prihodnosti zamerila z objavo vaših slik zgoraj brez? Hmmm ... Težka.

Ampak zakaj izbirati? Saj lahko posvetite z bleščečim nasmehom za fotografe na gradu ob osmih zvečer in še vedno ujamete kanapejčke z rukolo in lososom v vodnem mestu pred imenovanjem nove mis! In točno to so nekateri tudi storili. Ali pa sta Jan in Rebeka imela svoja dvojnika na eni izmed prireditev.

Sindrom slovenskega medijskega prostora?
V medijskem prostoru, kjer se v vojni ratingov udarita kmečki resničnostni šov in na propad obsojena inačica angleške humoristične klasike, kjer se intelektualne oddaje ukinja na račun govejih popoldanskih mojstrovin in kjer pronicljivi voditelji moderirajo srednješolske debate, misice pa po odsluženem mandatu postajajo voditeljice, je vse opisano verjetno edini logični stranski produkt. Zakaj bi se zgražali nad Paris Hilton - pri nas so praktično vsi estradniki Paris Hilton? Komu res služi 1.001 lepotno tekmovanje razen tem estradnikom samim?

Če smo začeli s citatom, še končajmo z njim: "Biti zvezda je, kot če si v bordelu s kreditno kartico," je dejal igralec in nekoč veliki Casanova Warren Beatty. Težava pri nas je, da mediji tej kartici nenehno prilivajo kredit ...

Kaja Sajovic