Zasedbo je pred časom pod okrilje vzela glasbena založba Caldron Soundwerx iz Misurija v ZDA, saj so popolnoma prepričali direktorja Scotta Martineza. Foto: Anže Godec
Zasedbo je pred časom pod okrilje vzela glasbena založba Caldron Soundwerx iz Misurija v ZDA, saj so popolnoma prepričali direktorja Scotta Martineza. Foto: Anže Godec

Še vedno 'palijo' sing-a-long komadi, tudi pri naših pesmih sem opazil, da imajo raje tiste z refreni, kot tiste, ki slonijo na 'dirty kitarskih rifih.

Izak Košir o slovenskem občinstvu
Rami Helin, TDB
Mastering albuma Enfant Terrible je v Helsinkih delal Henkka Niemistö v studiu Chartmakers, ki so ga v zadnjih letih uporabljali tudi Sunrise Avenue, znani predvsem po uspešnicah Fairytale Gone Bad, Rammstein, Apocalyptica in Backyard Babies. Foto: Anže Godec

Slovensko-finska naveza je svoj debitantski album Enfant Terrible popeljala na koncertne odre. V četrtek se bodo premierno predstavili ljubjanskem občinstvu. "Zato, ker smo najprej potrebovali nekaj kilometrine, kar ne pomeni, da smo druge kraje podcenjevali," je v kratkem pogovoru za MMC pojasnil Košir. Več pa si lahko preberete spodaj.


Izak, v enem izmed vaših intervjujev ste zatrdili, da je plošča "draga vizitka", kaj so potemtakem za vas koncerti?
Klubski koncerti so potemtakem izkoriščanje poceni delovne sile.

Klubska turneja po Sloveniji je v večjem delu za vami. Kakšen je splošni vtis, ki vam ga je pustilo vaše občinstvo?
Da je slovensko občinstvo kljub drugačnemu splošnemu vtisu načeloma zelo zahtevno, nezaupljivo in jih na svojo stran sprva dobiš s kakšno priredbo, ki jo poznajo od nekog drugje. Še vedno "palijo" sing-a-long komadi, tudi pri naših pesmih sem opazil, da imajo raje tiste z refreni, kot tiste, ki slonijo na "dirty kitarskih rifih".

Kolikšen je odstotek ljudi, ki pride na vaše koncerte in z vami odpoje vse skladbe?
Da bi nekdo stal pod odrom in od začetka do konca odpel vse skladbe, tudi tiste, za katere sploh ne ve, da jih bomo igrali? Tega ni zmožna niti večina članov benda (smeh). Torej bi bil ta odstotek ljudi pod odrom nič.

Kako to, da ste ljubljansko občinstvo pustili čakati na premierni koncert vse do februarja?
Zato, ker smo najprej potrebovali nekaj kilometrine, kar ne pomeni, da smo druge kraje podcenjevali. V Ljubljano smo hoteli pripeljati še nekaj gostov in zaradi tega se je vse skupaj malo zavleklo, saj smo morali uskladiti urnike. Upam, da bomo to čakanje zdaj pred "domačim občinstvom" upravičili. Saj veš, doma te vedno pridejo pogledat še vsi sorodniki in tisti, ki te najbolje poznajo. Ti pa znajo biti vedno najbolj kritični, zato bom po koncertu morda kar ostal v zaodrju in se z njimi ukvarjal šele naslednji dan (smeh).

Trenutno je koncertno dejavna slovenska polovica skupine, kdaj pa se vam bo pridružila finska?
V četrtek se nam bo na odru pridružil naš producent Rami Helin, ki je sicer na albumu Enfant Terrible odigral tudi kar nekaj kitar. Tokrat bo sedel za klaviature. Žal se s švedskim kitaristom Mikaelom Lundimom in drugimi nismo mogli dogovoriti za sodelovanje na tokratnem koncertu, verjamem pa, da se bomo enkrat v prihodnosti. Bi bilo super, da bi enkrat na istem odru stali prav vsi, ki so sodelovali pri projektu, vendar bo to kar zalogaj.

Za vaš nastop 3. februarja obljubljate nekatera presenečenja. Lahko vsaj deloma razkrijete, katera?
Poleg gostov Ramija, Tadeja Koširja in Miša Drobeža bomo premierno zaigrali enega od novih komadov, ki ima malce posebno besedilo. Toliko lahko povem. Za nekatera presenečenja, med katere spada tudi to, kaj se bo dogajalo na after partyju, pa še sami ne vemo. Skratka - pridite mimo in skupaj z nami ustvarite tretjo republiko, deželo rokenrola.

Še vedno 'palijo' sing-a-long komadi, tudi pri naših pesmih sem opazil, da imajo raje tiste z refreni, kot tiste, ki slonijo na 'dirty kitarskih rifih.

Izak Košir o slovenskem občinstvu