Govorimo seveda o Brazilki Eslô (Eslovenii) Marques, 25-letnici iz brazilske zvezne države Pernambuco, ki se ukvarja z manekenstvom, leta 2018 pa je postala tudi mis omenjene zvezne države in jo predstavljala na državnem tekmovanju.
Eslô, kot je kličejo prijatelji, je bila še prejšnji teden precej neznano dekle. V petek pa so na brazilski televizijski postaji Globo predstavili tekmovalke in tekmovalce resničnostnega šova Big Brother. Prav zaradi svojega neobičajnega imena je Eslô še posebej izstopala, na kar so verjetno računali tudi producenti šova, ki so jo že predstavili kot "dekle, ki nosi ime po državi v Evropi", nato pa pokazali tudi nekaj posnetkov naše države.
V svoji predstavitvi je Eslô razkrila, da s Slovenijo sicer nima nikakršnih povezav, za izbiro njenega imena pa je zaslužen oče, ki je v času njenega rojstva vneto spremljal novice iz Evrope oz. z območja takrat razpadajoče Jugoslavije. Najprej ji je hotel dati ime Bosna Hercegovina, a je temu odločno nasprotovala mama in kot alternativo predlagala Slovenijo oz. Eslovenio.
Val navdušenja nad Eslô se je po družbenih omrežjih hitro razširil, kar je zaslutila tudi ekipa, ki v času, ko se ona poteguje za zmago v hiši Big Brotherja, upravlja njena družbena omrežja. Na Twitterju so tako objavili videoposnetek njenih staršev, ki razlagata ozadje hčerkinega imena, kmalu pa njenemu uradnemu profilu dodali tudi slovensko zastavo.
Kot so pojasnili, so izbiro uradnega čustvenčka (torej slovenske zastave in mednarodne dvočrkovne oznake SI) predlagali oboževalci, in ker so prepričani, da Eslô ne bo imela nič proti, so jih poslušali. Ob tem velja poudariti, da so se potrudili in besedno zvezo "uradni emoji" zapisali tudi v slovenščini. Manj natančni so sicer bili v klubu tekmovalkinih oboževalcev (TimeEslo), kjer so sicer uporabili pravo oznako, a na profilni fotografiji uporabili slovaško zastavo.
Na vsesplošno zanimanje za Slovenijo, ki jo je sprožila Eslovenia, se je hitro odzvalo tudi slovensko veleposlaništvo v Braziliji, ki je "tekmovalki ponosnega imena zaželelo srečo", ob tem pa začelo spletne uporabnike seznanjati z lepotami Slovenije in drugimi informacijami o državi.
Glede na to, da brazilsko različico Big Brotherja spremlja na desetine milijonov Brazilcev, je Eslô nehote poskrbela za velikansko promocijo Slovenije v portugalsko govorečem svetu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje