Novi kreativni direktor Versaceja je Dario Vitale. Foto: Reuters
Novi kreativni direktor Versaceja je Dario Vitale. Foto: Reuters

"V skupini Prada smo veseli, da lahko izrečemo dobrodošlico Versaceju," je novico pospremil predsednik in izvršni direktor Prade Patrizio Bertelli. Kot je dejal, bodo zdaj gradili novo poglavje znamke Versace. Poudaril je, da ima Prada z Versacejem marsikaj skupnega – ustvarjalnost, obrtniško izdelavo, bogato dediščino.

Sorodna novica Po skoraj 30 letih Versace zapušča ikona Donatella Versace

Nova italijanska modna skupina, ki bo združevala dve največji imeni italijanske mode, bo imela sicer več kot šest milijard evrov letnih prihodkov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Versace je bil v lasti Caprija od leta 2018. Tedaj je ta ameriška skupina družini Versace, ki je imela v lasti 80 odstotkov podjetja, in ameriškemu investicijskemu skladu BlackRock, v katerega rokah je bil preostali 20-odstotni delež, skupaj odštela 1,83 milijarde evrov.

Ob upadu prodaje pa se je odločila modno znamko, ki ima sedež v Milanu, prodati. Ekskluzivna pogajanja s Prado so stekla konec februarja.

Capri, ki ima v lasti tudi modni znamki Jimmy Choo in Michael Kors, je bil ob pritiskih na trgih, ki so jih povzročile ameriške carine, prisiljen pristati na prodajo Versaceja s popustom. Kot poroča britanski Financial Times, je sprva pričakoval, da bo iztržil 1,6 milijarde evrov.

Namesto Donatelle Versace Dario Vitale
Prvi večji premiki v Versaceju so bili sicer nakazani že minuli mesec, ko se je po več kot 30 letih z mesta kreativne direktorice poslovila Donatella Versace. Modne smernice podjetja je risala od leta 1997 dalje, ko je na tej funkciji nasledila umorjenega starejšega brata Giannija Versaceja, sicer ustanovitelja te modne znamke.

"Vesela sem, da je Versace postal del družine Prada. Z Giannijem sva vedno zelo občudovala Miuccio, Patrizio in njuno družino. Počaščena sem, da imam blagovno znamko v rokah tako zaupanja vrednega italijanskega družinskega podjetja in pripravljena sem podpreti to novo obdobje za znamko na kakršen koli način," je po prevzemu dejala Donatella Versace, ki je zdaj samo še glavna ambasadorka znamke Versace.

Novi kreativni direktor Versaceja je Dario Vitale, ki je pred tem to funkcijo opravljal v italijanskem modnem podjetju Miu Miu, ki prav tako sodi pod okrilje Prade. Tam naj bi mu uspelo spodbuditi prodajo.