Za konec milanskega tedna mode sta se modni hiši Versace in Fendi odločili, da bosta združili moči. Plod prijateljstva in vzajemnega profesionalnega spoštovanja Donatelle Versace ter Kima Jonesa in Silvie Venturini Fendi, kreativnih direktorjev pri Fendiju, je tako skupna kolekcija. Obe italijanski luksuzni modni znamki sta se tovrstnega sodelovanja lotili prvič.
Oblikovalci so projekt, ki so ga poimenovali Fendace, popestrili in zamenjali vloge – oblačila so oblikovali drug za drugega. Kolekcija Versace by Fendi je pomešala monogram znamke Fendi s prepoznavnim motivom Versaceja, Fendi by Versace pa je bila oblikovana v duhu punkrockovske estetike, v kateri so varnostne zaponke krasile Fendijeva oblačila.
Revijo je začela Dua Lipa
V kreacijah so se sprehodile izkušene manekenke, ki jim modna steza že leta predstavlja dom – po modni brvi so zakorakale tudi Kate Moss, Amber Valletta in Naomi Campbell, modno revijo je začela Dua Lipa.
Čeprav ni nič novega, da se modni oblikovalci občasno odločijo za sodelovanje, običajno ne gre za neposredne tekmece. Gucci je namreč letos svoje dizajne križal s silhuetami in logotipi Balenciage, a sta obe znamki del multinacionalne družbe Kering. Medtem je lastnik modne hiše Versace ameriški Capri Holdings, tudi dom Michaela Korsa in Jimmyja Chooja, Fendi pa je del LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje