Ko je Marylin Monroe na vprašanje o tem, kaj nosi v posteljo, dahnila svoj sloviti "Chanel number five", se verjetno ni popolnoma zavedala, koliko dela in truda gre v pridobivanje surovin za omenjen parfum.
Pridobivanje le teh pa je vedno manj privlačna obrt za prebivalce južne Francije, zato se v podjetju bojijo, da jim bo surovin za parfume zmanjkalo. V ta namen velikopotezno kupujejo polja in obrate, kjer proizvajajo omenjene surovine, s čimer si želijo zavarovati prihodnost.
Produkcijo cvetlic ogroža predvsem visoka cena nepremičnin na podeželju v bližini Nice in francoske riviere, kjer lahko s prodajo zemlje za gradnjo domov in turističnih nastanitev kmetje pogosto zaslužijo več kot pa z dolgimi leti trdega dela.
Glavna med sestavinami, za katere se bojijo v podjetju, je jasmin. Dehteča bela cvetlica je namreč ena glavnih sestavin najbolj prepoznavnega izdelka podjetja, omenjenega parfuma številka pet.
"Bil je čas, ko je obstajala resna nevarnost, da se bo produkcija jasmina premaknila v druge države," je za Reuters povedal Olivier Polge, ki je od leta 2013 glavni parfumer v Chanelu. Lokalni jasmin pa ima ključno aromo, ki jo parfumerji podjetja potrebujejo za proizvodnjo parfuma.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje