Gre za črn športen pulover s kapuco, t. i. hoodie, na katerem je čez prsi velik znak V, pod njim pa napis, ki sporoča, da je bil njegov lastnik ali lastnica cepljen proti covidu-19.
Tak dizajn si je sprva omislilo majhno losangeleško podjetje Cloney. Ko je za domislico izvedel eden vodilnih pri Valentinu, Pierpaolo Piccioli, je bil tako navdušen, da je pokupil vse Cloneyjeve puloverje in jih podaril nekaterim svojim zvezdniškim prijateljem, med drugim popzvezdnici Lady Gaga.
Tako je zadeva kmalu prerasla sprva zastavljene okvirje in v celoti prešla v roke slavne italijanske modne hiše. Izdelavo tovrstnih puloverjev so tako prevzeli pri Valentinu, na voljo bodo na njihovi spletni strani.
Za vsak pulover bo treba odšteti kar 589 evrov, a modna hiša obljublja, da bodo vsi dohodki namenjeni skladu ZN-a za otroke Unicef, ki sodeluje v mednarodni iniciativi Covax, prek katere cepiva proti covidu-19 dobivajo tudi revnejše države po svetu.
"Cepljenje je najučinkovitejši način za boj proti pandemiji, poleg tega pa je tudi znak spoštovanja drug drugega in dokaz družbene odgovornosti," je prepričan Piccioli.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje