V sodobni potrošniški družbi je namreč mogoče najti pahljačo različnih moških identitet, v zadnjem času pa sta najbolj odmevna ideala metroseksualec in njegova nadgradnja uberseksualec.
Metroseksualca zanima lepota, zato veliko svojega časa nameni ukvarjanju s svojim videzom in (življenjskim) slogom. Gre torej za moškega, ki se ne boji pokazati svoje ženske plati in svoje v najmodernejšem fitnesu izklesano telo neguje tudi z vrsto potrošniških izdelkov, ki so bili še do pred kratkim rezervirani samo za nežnejši spol. Če ste brali roman ali gledali film Ameriški psiho, veste, o čem govorimo. Ko so se zvezdniki, kot so George Clooney, David Beckam in Brad Pitt, ki so jih mediji sprva obravnavali kot tipične primere metroseksualcev, naveličali svoje obremenjenosti s slogom in si pustili rasti dlake po obrazu, so postali uberseksualci.
Nekateri teoretiki in novinarji so namreč prepričani, da je takšno in v nekaterih primerih še bolj neotesano vedenje in politični aktivizem dovolj, da moramo začeti govoriti o nadgradnji metroseksualcev. Kaj bo sledilo uberseksualcem, ki so, kot že ime pove, nekaj več, superiorni, pa je že drugo vprašanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje