Kot piše Novi list, naj bi Happy Island Festival po vzoru Hideouta na Zrćah postal največji novi turistični produkt na Rabu letos, trajal naj bi pet dni, njegov cilj pa je ponujati zabavo za mlade s poudarkom na popularni glasbi, umetnosti, kulturi, kulinariki in naravi. Ciljno občinstvo so pretežno Angleži, ampak, kot pravijo organizatorji, "starejši in resnejši" od tistih, ki obiskujejo Zrće, in boljši potrošniki.
Organizatorji so isti kot tisti pri Hideoutu na Zrćah in Ultra Europe v Splitu - slovenska agencija Collegium Mondial Travel s svojimi londonskimi partnerji, festival na "otoku sreče" pa naj bi popestril dogajanje na otoku v pred- ali posezoni (maj ali september), ko se Rab vsako leto bolj spreminja v "destinacijo za spanje", kot ocenjujejo pri Novem listu.
"To je za nas velika novost, ker se vsi radi pritožujejo, da se nič ne dogaja, še posebej zunaj glavne sezone, tako da bi nam tak festival odlično prišel," pravi direktor Turistične skupnosti Loparja Marin Mušćo. Z Mušćem se strinjajo številne turistične skupnosti na otoku. "Želimo si, da festival postane tradicija in še en motiv za obisk našega otoka," je povedal direktor rabske turistične zveze Nedo Mikelić.
Dogovor sicer še ni uradno podpisan, organizatorji pa se morajo predvsem dogovoriti z največjo rabsko hotelsko hišo Imperial, ki je za Collegium ključni partner, saj računajo na zakup tamkajšnjih nastanitev, da bi tako lahko prodajali festival v obliki paketov.
Organizatorji napovedujejo velik obisk
Festival naj bi pokril cel otok, kar pomeni, da bi odre razporedili tako na plažah Loparja kot tudi v starem središču mesta Rab. "Celoten dogodek bo pokrit z instalacijami, ki jih bo pripravila skupina umetnikov. Prihajajo ljudje iz glasbene industrije, izobraženi in zelo dobri potrošniki. Festival je namenjen ljudem, starim med 22 in 35 let, tako, da verjamemo, da z njimi ne bomo ogrozili zgodbe Raba, ampak ji bomo dali dodano vrednost," napovedujejo organizatorji.
Ob tem napovedujejo najboljše izvajalce elektra, rocka in popa z mednarodnega prizorišča in, kar je za Rab najpomembnejše, res dober obisk. Za prvo leto napovedujejo več kot 5.000 tujih in približno tisoč domačih obiskovalcev ter več kot 30.000 prenočitev, za leto 2017 pa že stoodstotni porast, torej več kot 12.000 obiskovalcev. Organizatorji naj bi v festival vložili več milijonov, dogovor pa naj bi bil sklenjen do konca meseca.
V primerjavi s turističnimi zvezami pa so prebivalci Raba malce previdnejšii. Nekateri tako opozarjajo, da bo festival prinesel izgube, saj bo pregnal redne goste. Kot so izpostavili na prvih sejah mestnih svetov, je Rab družinska destinacija in mnogi bi radi, da taka tudi ostane.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje