Naziv je slovensko prestolnico po njihovih besedah postavil kot svetovni vzor vsem mestnim destinacijam po svetu.
Novico o razglasitvi Ljubljane kot zmagovalne destinacije si je samo na spletnih straneh organizacije European Best Destinations, ki pripravlja izbor, ogledalo štiri milijone popotnikov z vsega sveta.
Skupno z vsemi medijskimi partnerji te organizacije je novica dosegla več kot 420 milijonov ljudi, ocenjena vrednost takšne promocije pa je več kot deset milijonov evrov in ima dolgoročne učinke, so poudarili na Turizmu Ljubljana.
Direktor European Best Destinations Maximilien Lejeune je ob razglasitvi Ljubljane za destinacijo leta povedal, da svetovni popotniki "obožujejo Ljubljano, ki se ponaša z izjemno kakovostjo življenja, zelenimi površinami, dostopnostjo, varnostjo, strpnostjo, ki je multikulturna, optimistična, športna in družinam prijazna destinacija".
Lejeune je Ljubljano navedel kot vzor destinacijam po svetu, tokrat pa so jo pri European Best Destinations navedli tudi kot primer velikega medijskega uspeha po prejemu naziva. Ob tem so poudarili koristi, ki jih slovenski prestolnici prinašajo "neverjetna mednarodna podpora Ljubljani, njena močna identiteta in znamčenje njene turistične ponudbe, turistične aktivnosti ter partnerstva s hoteli, trgovinami in institucijami".
Kot so poudarili v Turizmu Ljubljana, je bila Ljubljana deležna močne medijske podpore od priznanih medijev, kot so Forbes, Conde Nast Traveller, Yahoo in Geo, ter intenzivne promocije med popotniki in strokovno turistično javnostjo.
Zelena Ljubljana
Leta 2021 je bila Ljubljana razglašena tudi za najboljšo zeleno prestolnico v Evropi, vrednost promocije tega naziva pa je znašala 1,6 milijona evrov.
Poleg novice na osrednji spletni strani European Best Destinations je bila Ljubljana takrat izpostavljena tudi v ameriški reviji Forbes USA, ki se posveča predvsem financam, industriji, naložbam in marketingu ter ima skoraj 80 milijonov bralcev, so dodali v Turizmu Ljubljana.
Glasovanje za najboljšo destinacijo Evrope, v katerem je slavila Ljubljana, je potekalo januarja in februarja lani. Turisti z vsega sveta so izbirali med 20 destinacijami, ki jih je na podlagi prejšnjih uspehov predlagala posebna žirija.
Na drugem mestu je končala španska Marbella, na tretjem Amiens (Francija), na četrtem Plovdiv (Bolgarija), na petem pa Leuven (Belgija).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje