V priljubljeni rubriki New York Timesa, 36 ur, hvalospevov naši prestolnici ni manjkalo: "Ljubljana je tudi po tem, ko so jo proglasili za zeleno prestolnico Evrope leta 2016, še vedno lahko trajnostni vzor drugim mestom z več kot 1600 kolesarskimi postajališči, urbanim središčem brez avtomobilov in povprečno okoli 550 kvadratnimi metri zelenih površin na prebivalca."
Poleg trajnostnega vidika je ameriški dnevnik, ki izhaja že od leta 1851, poudaril tudi izjemen razvoj kulinarične in kulturne ponudbe našega glavnega mesta: "Ljubljana je v zadnjih letih odprla restavracije z Michelinovimi zvezdicami, UNESCO je mestu podelil priznanje za urbano zasnovo, lansko jesen pa je mesto na klasičen slovenski način recikliranja in ponovne uporabe znova odprlo nekdanjo tovarno koles kot kreativno središče z odprtimi ateljeji, galerijami in trgovinami."
Eden najbolj inovativnih kulinaričnih krajev v Evropi
Kot nujne postanke turistov v prestolnici je New York Times omenil Ljubljanski grad, Plečnikovo hišo, Križanke, Center Rog, Tromostovje, Cukrarno, NUK, Narodni muzej Slovenije, Trubarjevo cesto, ogled Plečnikovih mojstrovin v prestolnici Plečnik na prvi pogled, Slovenski etnografski muzej, Hišo narave in kolišč Morostig ter Muzej sodobne umetnosti Metelkova. Avtor "slovenske" reportaže je omenil tudi množico kulinaričnih doživetij, ki jih ponuja prestolnica. Od vrhunskih restavracij in vin do barov in Odprte kuhne, ki so jo pri New York Times opisali kot tržnico z ulično hrano, kjer se domačini in turisti zberejo vsak petek in okušajo ponudbo več kot petdesetih stojnic z najrazličnejšimi stvaritvami – od azijskih dobrot do slovenskih jedi, kot so telečja pečenka, klobase in svinjska rebra. "Tradicija je začela simbolizirati Slovenijo kot enega najbolj inovativnih kulinaričnih krajev v Evropi," so zapisali pri New York Timesu.
Skoki med znamenitostmi, odlično kulinarično ponudbo in kulturnimi postojankami pa so po mnenju avtorja sila preprosti: "Ljubljana je kot nalašč za sprehode in kolesarjenje. V mestu sta uporaba in izposoja koles izjemno preprosti in poceni. Uberjevih voznikov ni. Tradicionalni taksiji so zanesljivi in hitri. Zanesljiv avtobusni sistem je najboljša možnost za javni prevoz v mestu."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje