Vitek, letalu podoben vlak N700A, ki je v samem vrhu super hitre transportne tehnologije, je začel obratovati 1. oktobra 1964, ko je Tokio gostil prve olimpijske igre v Aziji. Takrat je vlak dosegel hitrost 210 kilometrov na uro in razdaljo 515 kilometrov med Tokiem in Osako prevozil v štirih urah. Danes za pot med mestoma potrebuje dve uri in pol in vozi s hitrostjo 270 kilometrov na uro.
Šinkansen je na progi Tokio-Osaka doslej pripeljal 5,6 milijarde potnikov in skupno prevozil dve milijardi kilometrov, kar je enako, kot bi 50.000-krat obkrožil Zemljo. V prvem letu je prepeljal 60.000 potnikov na dan, zdaj pa jih prepelje kar 424.000.
"Proga je z najhitrejšim železniškim prevozom prispevala k razvoju japonskega gospodarstva, kulture in družbe," je na slovesnosti v Tokiu dejal predsednik družbe JR Tokai Koej Cuge.
Iz zasebne družbe Japonske železnice (JR), ki so leta 1987 prevzele do takrat državne Japonske državne železnice, so ob obletnici poudarili, da v iztirjenju ali trčenju vlakov šinkansen ni umrl nihče: "Varnost je vir našega zadovoljstva."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje