Okrog prejšnjega loga je bilo veliko pompa, a mu to ni kaj dosti pomagalo. Foto: RTV SLO
Okrog prejšnjega loga je bilo veliko pompa, a mu to ni kaj dosti pomagalo. Foto: RTV SLO

Direktor direktorata za turizem Marjan Hribar je dejal, da mora biti ta močna, usklajena in domišljena. Vrednost razpisa znaša 200.000, rok za oddajo ponudb, ki jih bodo izbirali tudi iz tujine, pa je 7. maj, naročilo pa mora biti izvedeno do 30. oktobra.

Ključni cilj znamke bo seveda povečati razpoznavnost Slovenije, po Hribarjevem mnenju pa mora biti odgovornost glede tržne znamke porazdeljena med vse, ki bodo znamko uporabljali, se pa zaveda, da bo to velik izziv.

Na prvi razpis je prispelo 115 ponudb za logotip in 217 za geslo. Žirijo, ki je izbrala končni predlog, so sestavljali državna sekretarja Aleksander Zorn in Janez Lenarčič, ministri Dimitrij Rupel, Andrej Vizjak in Vasko Simoniti, Gregor Krajc in etnolog Janez Bogataj, oblikovalka Tanja Radež, vinar Aleš Kristančič in industrijski oblikovalec Japec Jakopin.

Bo dražje boljše?
V kategoriji logotipa je zmagala Agencija Luks, v kategoriji gesla pa Agencija Nuit (I FEEL sLOVEnia - Čutim Slovenijo). Vsaka agencija je bila nagrajena s 700.000 tolarji nagrade za omenjeni trud.

Predvsem logotip v javnosti ni naletel na prevelike simpatije, nakar je vlada odločila, da se ne bo uporabljal, in se odločila za nov in predvsem veliko dražji razpis.