Ker je bilo na letalu treba opraviti kar nekaj popravil, se je Lenarčič v Avstraliji zadržal več kot deset dni, najtežje pa mu je bilo, ker je moral večino časa preživeti na kopnem in ne v zraku. "Tako lepa svetloba je ob večerih in jutrih, toliko stvari je za raziskovati iz zraka, skoraj nič omejitev, vendar je "moj mali" še vedno na tleh," je zapisal na blogu.
V Avstralijo sta za pilotom prispela tudi Tomaž Avsenak in Matej Fučka iz podjetja Pipistrel, ki sta natančno pregledala letalo. Na repu sta odkrila dve razpoki, ki so jih morali popraviti, saj Lenarčiča čaka še dober del poti, tudi zahteven polet čez Himalajo. Pipistrelovo letalo sicer deluje odlično, je v sporočilu zapisala ekipa GreenLight World Flight.
Poletel proti Indoneziji
Lenarčič je tokrat letel do kraja Broome v Avstraliji, saj zaradi slabega vremena ni mogel leteti do Darwina, kot je načrtoval, za pot pa je potreboval dobrih pet ur. Že tako ga je tropski ciklon zadržal za dan več od načrtovanega postanka. Pot ga vodi naprej do Dakarte in Indonezije.
Pilot ima za sabo že dve tretjini poti, kar pomeni približno 58 tisoč kilometrov in 240 ur v zraku. Svojo pot je začel 8. januarja, ko je poletel z brniškega letališča. Na poti mu je uspel polet čez Antarktiko in prečkanje Tihega oceana, čaka pa ga še prelet najvišje gore sveta Mount Evereste. Na poti bo med drugim prečkal še Tajsko, Nepal, Indijo, Tanzanijo, Južno Afriko, Kongo in Tunizijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje