Projekt Okusi Ljubljane je zasnoval Turizem Ljubljana z etnologom Janezom Bogatajem, namenjen pa je obujanju značilnih ljubljanskih jedi iz različnih obdobij. Jedi z blagovno znamko Okusi Ljubljane je mogoče poskusiti v 60 gostinskih lokalih ter na prireditvah v Ljubljani.
Bogataj je na novinarski konferenci pojasnil, da so se za projekt odločili, ker je vedno več turistov prihajalo v Ljubljano in spraševalo, kje lahko pojedo kaj ljubljanskega ali slovenskega. Kulinarika je poleg tega po njegovih besedah v turistični ponudbi v ospredju.
Izbor jedi so naredili po več merilih, in sicer prostorskih, časovnih in socialnih. Pojasnil je, da so izbrali izrazito mestne in tudi primestne jedi iz različnih obdobij zgodovinskega razvoja ter jedi, ki so bile značilne za različne družbene skupine. Jedi so po njegovih besedah izbrali tako, da so lahko na jedilnih listih prisotne v vseh štirih letnih časih.
V Centru inovativnih rešitev D125 bo Vivo catering v okviru projekta do 6. novembra med drugim ponujal kuhan goveji jezik, Vodnikovo motovilčevo ali repunclovo solato, govejo juho z rezanci, žabje krake, ljubljanski štrukelj, skutne palačinke s pehtranom, šmarnogorski ričet ter hopel-popel.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje