Spet je prišel tisti čas leta, ko se bo veliko Nemcev odpravilo tako rekoč s počitnic na sodišča, kjer bodo iskali pravico in nadomestilo zato, ker njihovo preživljanje poletja ni bilo takšno, kot so pričakovali. Vse, kar je bilo predstavljeno v počitniškem katalogu, namreč postane del pogodbe takoj, ko so počitnice potrjene.
Vse nepravilnosti so skrbno shranjene na fotografijah in videoposnetkih, ki so potem uporabljeni kot dokazi na način, ki je v drugih državah primerljiv s preiskavami zločinov. Napake zapisujejo z datumom in uro in kličejo priče iz sosednjih sob.
Če je tako v katalogu oglaševana klimatska naprava, ki je potem ni oziroma ne dela, smo upravičeni do povračila od 10 do 20 odstotkov cene hotela za vsak dan, ko ne dela.
Dvig standarda in tolerančnega praga
Zaradi zasičenosti sodišč s takšnimi tožbami pa se je tolerančni prag dvignil. Pred desetletjem je frankfurtsko deželno sodišče določilo, da turisti lahko zahtevajo 100-odstotno povračilo stroškov počitnic, če so v hotelski sobi našli deset ščurkov na kvadratni meter. Danes pa se trije ščurki v kadi na Kubi obravnavajo kot "neprijetno, a sprejemljivo".
Nemški počitniški katalogi so tako z leti postali med najbolj odkritimi na svetu, kjer so pogledi na morje in koti balkonov zapisani z geometrično točnostjo. Zaradi pritožb Nemcev so se tudi izboljšali standardi v počitniških kompleksih Španije, Portugalske in Rdečega morja.
B. K. (po The Times)
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje