Bo Ljubljana z novim logotipom in geslom bolj prepoznavna? Foto: RTV SLO
Bo Ljubljana z novim logotipom in geslom bolj prepoznavna? Foto: RTV SLO

Kar potrebujemo, je jasno in kratko sporočilo, ki bo ob ustrezni komunikacijski podpori in dosledni uporabi na vseh ravneh javnega življenja zmogla vzbuditi prvo in močno asociacijo na Slovenijo, je povedal generalni direktor direktorata za turizem Marjan Hribar. Vrednost pogodbe je 198.000 evrov.

Nova znamka tudi za Ljubljano
Novo blagovno znamko je dobila tudi Ljubljana. Logotip bo predstavljala za 45 stopinj zasukana črka "L" z odrezanim vrhom, v kateri je zapisano ime prestolnice, in geslo "Kjer se srečuje vsa Evropa."

Avtor ideje John Morgan je povedal, da je Ljubljana zelo raznoliko mesto, zato bi bil logotip, ki bi predstavil le en njen vidik, preveč omejen. Zato so se odločili poudariti le ime, evropska nota slogana pa je povezana z dejstvom, da bo Slovenija leta 2008 predsedovala Evropski uniji. Za logotip so razvili tudi posebno grafično pisavo, imenovano ljubljana bold, ki se bo uporabljala v vseh brošurah in turističnih besedilih.

Logotip je mogoče uporabiti na različne načine - kot strešico na šumnikih, kot okvir, ki drži fotografijo, lahko deluje kot puščica ali vzorec za turistične vrečke.

Komisija Zavoda za turizem Ljubljana je k sodelovanju povabila štiri slovenske in tri tuje studie iz Avstrije, Italije in Velike Britanije. Studiu Morgan bodo za njegov predlog plačali 40.000 everov.