Hurikan Katrina je to zelo priljubljeno mesto pred 17 meseci porušil do tal, turisti pa se zaradi po večini grozljivih podob kar nočejo vrniti v istih številkah, čeprav se razmere vseeno malo popravljajo.
Ena izmed "smešnih" reklam je npr. fotografija akvarija, pod katero piše: "To je edini del mesta, ki je še vedno pod vodo." Spet druga reklama prikazuje kuharja, ki poljublja ribo, pod fotografijo pa piše: New Orleans je odprt za vse navade - takšne ali drugačne.
Kampanja je sovpadla z vsakoletnim praznovanjem Mardi Gras, na katero se zvrstijo številni karnevali, vse skupaj pa doseže vrhunec na t. i. debeli torek.
Turizem je temu mestu prinesel kar 5,5 milijard dolarjev prihodkov letno, kar je pomenilo tretjino mestnega proračuna. Mestni veljaki zato menijo, da je obnova turistične infrastrukture in ponudbe eden izmed ključnih prvin za "ozdravljenje" mesta.
Razrušena infrastruktura pa ni edina težava, s katero se mesto spopada. Nizka življenjska raven in počasno okrevanje mesta se odražata tudi v razmahnjenem kriminalu, posebno zdaj, ko so se začeli ljudje vračati. Letos se je zgodilo že 14 umorov. Sprejeli so že razne ukrepe, in sicer povečali so število patrulj, pravijo pa, da bo na učinke treba še počakati.
M. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje