Evropa je najbolj obiskano območje na svetu, kljub temu pa število obiskov iz drugih delov sveta narašča počasneje od svetovnega povprečja. Predlogi komisije prizadevanjem članic dodajajo evropsko razsežnost in naj bi omogočili promocijo Unije na učinkovitejši in bolj usklajen način.
V okviru prizadevanj je komisija oblikovala spletni portal www.visiteurope.com, kjer so dostopne praktične informacije o Evropi.
V strategiji komisija predlaga večjo koordinacijo politik, ki naj bi zagotovila, da pobude na tem področju ne bodo ovirale konkurenčnosti v tem sektorju. Med glavnimi elementi strategije je med drugim zavzemanje za izboljšano porabo dostopnih finančnih instrumentov EU-ja pri spodbujanju turizma in za boljšo promocijo evropskih turističnih destinacij.
S turizmom se v EU-ju ukvarjata približno dva milijona podjetij, ki zaposlujejo štiri odstotke vse delovne sile Unije, to je osem milijonov delovnih mest.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje