Počitnikarji so v državno blagajno v letih 2006 in 2007 prispevali 80 milijard ameriških dolarjev, od tega tuji turisti 22 milijard, kar je 9,8-odstotni porast glede na prejšnje obdobje. Rezultati so najboljši po letu 1999.
"Prepovedane" stvari so še slajše
Za zgoraj omenjeno kampanjo, ki so jo začeli v začetku leta 2006, so Avstralci namenili skoraj 170 milijonov ameriških dolarjev, dobrih rezultatov pa ni pokvarilo niti dejstvo, da je bil zaradi kletvice, uporabljene v sloganu ("Where The Bloody Hell Are You?"), oglas nekaj časa prepovedan na britanskih televizijah in v Kanadi. Bržkone je imela prepoved nasprotni učinek, saj se je o oglasu govorilo še več, kot bi se sicer.
Nekoliko manj spodbuden začetek letošnjega leta
Turizem predstavlja 3,7 odstotka avstralskega gospodarstva in zaposluje 482.800 ljudi, še kažejo podatki avstralskega statističnega urada. Nekoliko manj spodbudni so podatki o letošnjem letu, ki kažejo na zmanjšan obisk turistov s ključnih trgov - Japonske in Velike Britanije. Obisk iz tujine se je januarja zmanjšal za 0,7 odstotka, februarja pa za 1,2 odstotka.
Jim bo pomagal tudi film?
V naslednjih treh letih nameravajo Avstralci svojo deželo predstaviti kot "zrelo in privlačno državo", računajo pa, da jim bo pomagal tudi epski film "Avstralija" z Nicole Kidman v glavni vlogi, ki bo na platna prišel konec leta.
M. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje