Na borzi se predstavlja več kot 10.000 razstavljavcev iz 180 držav. Med njimi je tudi Slovenska turistična organizacija, ki je letos v ospredje potisnila Ljubljano, saj bo ta ob predsedovanju Evropski uniji tudi evropska prestolnica. Obiskovalcem turistične borze želijo pobližje predstaviti kulturo, Plečnika, zmaje, Urško in povodnega moža.
Nekateri obiskovalci iz Slovenije se z animacijo, ki jo je predstavil Zavod za turizem Ljubljana, ne strinjajo, menijo, da bi bilo deset harmonikarjev veliko učinkovitejših. Petra Stušek iz zavoda za turizem pojasnjuje, da je animacija namenjena predstavitvi slovenskega izročila, oni pa so tam zato, da bodo razložili, kaj je njen namen.
V okviru razstavnega prostora Slovenske turistične organizacije se predstavlja tudi 27 slovenskih podjetij. Nekateri so prepričani, da je na predstavitvi premajhen poudarek na neokrnjeni naravi. Park Jeruzalem in agencija Galileo 3000 se tako že več let prestavljata ločeno, a sodelovanja s Slovensko turistično organizacijo v prihodnje ne izključujeta, poroča Radio Slovenija.
Število nemških turistov spet narašča
Čeprav število nemških turistov spet narašča, nekatere težave ostajajo. Kot pravi lastnik turistične agencije, ki v Slovenijo vsako leto pripelje do 5.000 nemških turistov, pojasnjuje, da še vedno prihaja do zamenjav med Slovenijo in Hrvaško. V podzavesti pa ostajajo tudi vojne na Balkanu, čeprav Slovenija z njimi ni imela nič.
Britanski turistični novinar pa pravi, da se turisti, ki so obiskali Ljubljano, sprašujejo, ali Slovenija ponuja še več. Meni, da je naloga Slovenije, da jim vso raznovrst Slovenije predstavimo, britanski turisti pa morajo postati naši prijatelji, redni gostje.
Slovenija na turistični borzi predstavlja tudi svojo wellness ponudbo, obalo, Alpe in parke, želi pa si tudi nove letalske povezave.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje