Poleg tradicionalnih in že razvitih turističnih središč bo treba ponuditi tudi naravne in kulturne zanimivosti drugih krajev, ki še niso tako turistično znani. Foto: RTV SLO
Poleg tradicionalnih in že razvitih turističnih središč bo treba ponuditi tudi naravne in kulturne zanimivosti drugih krajev, ki še niso tako turistično znani. Foto: RTV SLO

Temeljni strateški cilji, na katerih je osnovana vladna politika v tem sektorju, so povečati splošno konkurenčnost slovenskega turizma in povečati obseg turistične dejavnosti. Skratka: postati bolj prepoznavni in privlačni ter privabiti več turistov, ki bodo ustvarili več »prometa«. Vse to je zapisano v Razvojnem načrtu in usmeritvah slovenskega turizma 2007-2011, vlada pa je na njihovi osnovi sprejela Turistično politiko za 2007 in usmeritve za 2008.

Zastavili so si več ciljev: povečati obseg turističnega prometa in porabe, izboljšati prepoznavnost Slovenije, promovirati turistično manj poznane slovenske kraje in destinacije, privabiti turiste tudi izven sezone ter javno predstaviti spremembe slovenske turistične ponudbe. Med konkretnimi cilji je tudi povečanje povprečnega števila turistov v naslednjih petih letih za šest odstotkov letno, število nočitev pa naj bi v povprečju vsako leto raslo za štiri odstotke.

V prihodnjem letu naj bi se turizem tako razvijal na devetih ključnih področjih: poskrbeli bi za razvoj turističnih destinacij, poleg njih se bodo ukvarjali tudi z razvojem človeških virov, trženjem in promocijo, razvili bodo zagotavljanja kakovosti, v sektor pa bodo uvajali informacijsko tehnologijo in razvijali poslovno okolje. Poudarek pa bo tudi na raziskovalnem delu in trajnostnem ter prostorskem razvoju. Za letos in prihodnje leto pa načrtujejo tudi intenzivno mednarodno sodelovanje Slovenije.