Med zimskimi počitnicami so v občini Piran našteli za 17 % več prenočitev v primerjavi z letom 2020. V prihodnjih oglaševalskih akcijah bodo nagovarjali predvsem tuje goste, osredotočili pa se bodo na obdobje pred poletno sezono in po njej.
Prevladovali so domači gosti, kljub vsemu pa so zaznali tudi dobro četrtino (28 odstotkov) tujih prenočitev. V primerjavi z letom 2020 je bilo domačih prenočitev 80 odstotkov več, tujih pa 40 odstotkov manj.
Turistično združenje Portorož je februarja nagovarjalo domače goste z zimsko destinacijsko kampanjo, s katero so sporočali, da je na morju lepo tudi pozimi. V kampanji, ki je nagovarjala predvsem družine, so sodelovali tudi štirje domači ponudniki. S spletnimi oglasi so dosegli več kot milijon spletnih uporabnikov, pri čemer je vsak uporabnik oglase videl v povprečju 4,5-krat. Spletni oglas se je prikazal 4,6-milijonkrat, našteli pa so 4900 klikov na oglas.
Po dobrem obisku med zimskimi počitnicami na portoroškem turističnem združenju že načrtujejo pomladno oglaševalsko akcijo. Osredotočili se bodo na tuje trge, in sicer predvsem na Avstrijo, Nemčijo (Bavarska), Italijo in Madžarsko, od koder prihaja večina tujih gostov. Manjši del sredstev bodo usmerili tudi na Češko in Slovaško.
Oglaševali bodo v obdobju pred poletno sezono in po njej s ciljem uravnoteženja turističnih tokov, izpostavljali pa bodo številna lokalna doživetja, predvsem tista na temo dejavnosti na svežem morskem zraku, zdravja in dobrega počutja ter kulinarike. Tudi letos računajo, da se jim bo v kampanji pridružilo več turističnih ponudnikov z destinacije. Lani se jih je vključilo kar šestnajst: tri večje hotelske verige in trinajst manjših ponudnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje