Dravska kolesarska pot, ki v Avstriji kolesarjem ponuja kar 250 kilometrov urejenih poti in je prepoznana turistična zanimivost, se z mednarodnim sodelovanjem, s partnerji iz Slovenije in Hrvaške, širi naprej. Slovenija je ob prostor ob reki Dravi že umestila 150-kilometrsko kolesarsko pot, a infrastrukturno še ni urejena.
Končno podobo bo kolesarska pot od meje z Avstrijo do meje s Hrvaško lahko v infrastrukturnem smislu dobila v petih letih, je ocenil vodja projekta Dravske kolesarske poti v Sloveniji Uroš Rozman iz Regionalne razvojne agencije Koroška.
Dravska kolesarska pot - prepoznana turistična zanimivost
Približno polovica umeščene kolesarske poti po Sloveniji poteka po obstoječih makadamskih in drugih manj prometnih poteh, nekateri odseki so že zgrajeni, a niso med seboj povezani, ponekod so predvideni novi odseki. Ti se bodo letos gradili na območjih občin Ruše, Muta in Radlje ob Dravi. V prihodnjih letih bi bilo treba nato na novo zgraditi še okoli 40 kilometrov kolesarskih poti, da bi lahko povezali vse manjkajoče dele, je dejal Rozman, ki celotno naložbo ocenjuje na okoli 15 milijonov evrov.
Napovedal je še, da bodo v kratkem na novo označili Dravsko kolesarsko pot po Sloveniji, novih oznak pa ne morejo namestiti še na okoli 25 kilometrov poti, ki še niso med seboj povezane.
Kot je poudaril minister za turizem deželne vlade avstrijske Koroške Christian Benger je Dravska kolesarska pot že evropsko prepoznana turistična zanimivost, ki jo želijo z mednarodnim sodelovanjem širiti naprej. "Naš cilj je zagotoviti vrhunske storitve in leta 2020 postati vodilna med evropskimi kolesarskimi potmi," je poudaril Benger.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje