8. junija se je v Italiji začela dvotedenska oglaševalska akcija, ki jo je pripravila Slovenska turistična organizacija. Prav čista neokrnjena narava, ki jo pooseblja prva slovenska destinacija odličnosti in lani s priznanjem European Destinations of ExcelleNce (Eden) nagrajena dolina Soče, predstavlja tisto kvalitativno prednost, ki jo je pri promoviranju Slovenije pomembno izpostaviti, so prepričani.
Gorazd Skrt, vodja predstavništva STO-ja v Italiji, o kampanji pravi: “Namen akcije, ki prek fotografije predstavi edinstvenosti naše pokrajine in sveta ob Soči, je utrditi prepoznavnost Slovenije kot turistične destinacije z lastno in s prepoznavno identiteto na italijanskem trgu in posebej goste iz severne Italije opomniti, da jih do nepozabnih doživetij loči le par ur vožnje.”
Janko Humar, direktor LTO Sotočja in koordinator RDO Smaragdna pot, je povedal: "Namen akcije je spremeniti sliko Soče v italijanski zavesti, kjer izrazi, kot sta Isonzo in Caporetto, še vedno prevladujejo kot negativna zgodovinska izkušnja, kot poraz; povedati, da je območje Posočja in severne Primorske sveža, še neodkrita in lahko dostopna turistična destinacija, polna naravnih lepot, izzivov in avanture."
Alenka Čopi, direktorica LTO-ja Bovec, pa dodaja: "Promocija Slovenije skozi objektiv čudovite butične narave in čiste reke Soče, ki so jo tudi profesionalni fotografi zaznali kot pravljično lepo turistično destinacijo, ne more pustiti hladnega nobenega turista; italijanski gostje pa so tako rekoč sosedi in prav zato dovolj blizu, da se odločijo obiskati to divje lepo Dolino Soče."
A. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje