V slovenjgraški mestni občini se je lani število ustvarjenih turističnih prenočitev povečalo za dva odstotka, samo v mladinskem hotelu pa se je število prenočitev povečalo za dobre štiri odstotke. Koroško mesto predvsem v poletnem času gosti priprave številnih domačih in tujih športnikov, turistom pa ponujajo še kulturni in doživljajski turizem.
Tako so lani med drugim na pripravah gostili košarkarske ekipe iz Anglije, Švedske, Italije in Madžarske, pa tudi judoistične klube iz Bolgarije in Alžirije. Že vrsto let na športne priprave pod Uršljo goro prihajajo tudi slovenske reprezentance in mladi športniki iz držav na območju nekdanje Jugoslavije.
Mladi športniki večinoma bivajo v mladinskem hotelu, kjer je na voljo 56 postelj in so v poletnem času polno zasedene. V Hostlu Slovenj Gradec so tako v celotnem letu 2015 imeli 8.150 prenočitev, povprečna zasedenost pa je bila dobrih 37 odstotkov.
V primerjavi z letom 2014 so v mladinskem hotelu dosegli 884 prenočitev več oz. 4,2 odstotka višjo povprečno zasedenost, je povedala Marija Lah iz slovenjgraške turistične pisarne, ki deluje pod okriljem javnega zavoda Spotur.
Več tujih kot domačih gostov
Po dostopnih statističnih podatkih, ki pa ne zajemajo nastanitvenih zmogljivosti z manj kot desetimi posteljami, so lani do konca novembra na območju slovenjgraške občine našteli skupno 25.858 turističnih prenočitev, kar je za dva odstotka več kot v enakem obdobju leta 2014. Lahova pričakuje, da bo dvoodstotna rast glede na leto 2014 veljala tudi za celotno lansko leto, sicer pa v Slovenj Gradcu beležijo malenkost več tujih kot domačih gostov. V Slovenj Gradcu je bilo v letu 2015 povprečno na voljo 395 ležišč.
Lahova poleg športnega turizma, ki je v porastu, izpostavlja še goste, ki iščejo doživetja v naravi v povezavi s kulturnim turizmom. "Predvsem ponujamo pohodniške in kolesarske poti, neokrnjeno naravo ter turistične kmetije v povezavi s ponudbo v mestnem jedru. Torej kulturni turizem v povezavi z doživetji," je dejala Lahova.
V Slovenj Gradcu so ustvarili tudi kratek promocijski film s turistično ponudbo za mlade. Nastal je kot nadaljevanje projekta ponudbe doživetij mladih - mladim, ki so jo lani združili v dvojezični zloženki Slovenj Guidec. S projektom želijo spodbuditi mlade, da svoje spretnosti in dejavnosti, s katerimi se ukvarjajo v prostem času, prepoznajo kot potencialne turistično-podjetniške ideje za zaposlitev, hkrati pa je ponudba doživetij, namenjena spodbujanju večje mobilnosti mladih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje