Le še nekaj dni nas loči do odprtja svetovne razstave (Expo) v Milanu, na kateri bo sodelovalo 144 držav. 53 jih je postavilo samostojne paviljone, med njimi tudi Slovenija. Do konca oktobra bo svojo gospodarsko, kulturno in turistično ponudbo postavilo na ogled enajst slovenskih pokrajin. Skupno geslo predstavitev je: Slovenija - zelena, aktivna in zdrava.
Pričakovanja so velika, saj naj bi Expo po ocenah organizatorja v šestih mesecih obiskalo 20 milijonov ljudi. Kar nekaj Primorcev je že na poti v Milano, saj morajo do petka, 1. maja, pripraviti vse za dobro predstavitev.
V ospredju bo hrana
Nepozaben prvi vtis bo skušala pričarati tudi obalno-kraška regija, ki v slovenskem paviljonu prebija led tudi glede zahtevnih varnostnih ukrepov organizatorjev. Obiskovalci bodo naše lepote in dobrote spoznali interaktivno, pravi koordinatorka za Istro in Kras Tamara Kozlovič.
"Naučili se bodo pridelovati sol na stari način. Izvedeli bodo, kako lahko skuhajo istrske in kraške dobrote, in jih tam tudi okušali. Naučili se bodo, kako se kleše kamen. Spoznavali bodo zelišča, ki rastejo na tem območju. V ospredju bo hrana, ki je tudi osrednja tema letošnje svetovne razstave. Poleg medu in piranske soli bo prve dni mogoče okušati naše ribe in klapavice," je pojasnila.
Velika priložnost za hotelirje
Italijani so naši najštevilčnejši tuji gostje. Kar 436.000 jih je lani obiskalo Slovenijo, to je šest odstotkov več kot leto prej. Sodelovanje v Milanu je zato izredna priložnost tudi za hotele.
Tri hotelske verige se bodo predstavile v okviru stalne razstave zdravilnih učinkov slovenskih voda. Vodja trženja v Hotelih Bernardin Kristijan Staničić je povedal: "To je priložnost, da se predstavimo širokemu občinstvu, pa tudi morebitnim partnerjem, ki bi jutri lahko organizirali kongrese in druge dogodke v naših hotelih."
Očitki, da je država dala premalo
Kobilarna Lipica zaradi strogih omejitev svojih lepotcev ne bo peljala v Milano. Direktor Kobilarne Boštjan Bizjak: "Stroške promocije slovenskega turizma bi lahko po mojem mnenju država lahko nosila v večji meri, ker gre navsezadnje za promocijo Slovenije kot turistične destinacije."
Marsikateri podjetnik se zaradi visokih stroškov tako ni odločil za sodelovanje. Država je za predstavitev na svetovni razstavi namenila pet milijonov evrov, kar vključuje tudi gradnjo paviljona.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje