S tem se niso izpolnile napovedi prvega moža Delavske hranilnice, sicer lastnice Aerodroma Maribor, Jožeta Stegneta, ki je konec avgusta po sestanku z župani podravskih občin optimistično dejal, da bo Adria vozila toliko časa, dokler bo imela nekoga, ki bo pokrival izpad njenih prihodkov zaradi morebitne nerentabilnosti prevozov.
"Ta trenutek to pokriva Aerodrom Maribor," je takrat dejal Stegne, a so upravljavci mariborskega letališča očitno vendarle izračunali, da bi bilo vztrajanje pri v poletnih mesecih sicer dobro napolnjeni liniji tudi v zimskem času preveč tvegano.
Čeprav so župani takrat podprli ustanavljanje rizičnega sklada, v katerega bi občine zbrale skoraj 600.000 evrov, pa bo to dolgotrajen postopek, obenem pa lokalne skupnosti še pred tem pričakujejo tudi sodelovanje turističnega gospodarstva.
V igri morebitne nove povezave
Za Adrio bi nadaljnje letenje pomenilo preveliko tveganje, saj ima zelo visoke stroške preleta letala iz Ljubljane v Maribor, hkrati pa je letalske vozovnice prodajala po načelu nizkocenovnika. Za zdaj turističnim delavcem v regijo še ni uspelo pripeljati znatnega števila tujih potnikov, kar je sicer glavni namen linije.
Kljub temu pa na mariborskem letališču ostajajo optimisti, da tudi v zimskem času ne bi ostali brez potniškega prometa. Zdaj naj bi se pogajali z madžarskim Visierjem in še enim prevoznikom iz Turčije, da povezavo vendarle ohranijo oziroma dodajo še kakšno novo, je poročala Televizija Slovenija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje