Prav omenjeni letalski prevoznik se je namreč znašel v samem vrhu evropskih letalskih družb, za katere je najverjetneje, da bodo nekje na poti založile ali izgubile kovčke potnikov. To je pokazala zadnja raziskava, ki je v analizo vzela število izgubljenih kosov od novembra lani do marca letos, v njej pa je sodelovalo 26 evropskih letalskih prevoznikov.
Razloga (izgovora): sneg in stavke
Pri Iberii so tako na vsakih tisoč ljudi, ki so se vkrcali na njena letala, izgubili v povprečju 19 torb oziroma kovčkov, kar pomeni, da je bila izgubljena ena torba od 52. Njihov predstavnik je poiskal več izgovorov: "Glavni razlog, da smo se znašli na vrhu te neslavne lestvice, je močno sneženje v januarju, ki je povzročilo, da smo morali za en dan zapreti glavno madridsko letališče Barajas, še dva dni pa so bili poleti ovirani. Poleg tega so na začetku leta Iberiini piloti tudi stavkali, kar je privedlo do več odpovedi in zamud."
Za njimi Francozi, Portugalci in Britanci
Na drugem mestu največjih "grešnikov" se je znašla družba Air France, pri kateri je "v neznano" na tisoč potnikov izginilo 18 kovčkov (oziroma en kos prtljage na 53 kosov), sledita pa portugalski TAP (eden na 58) in britanski British Midlands (eden na 58).
Povprečje vseh sodelujočih družb je pokazalo, da je bilo na tisoč potnikov izgubljenih 13 kosov prtljage, v večini primerov pa prtljaga prispe do svojega lastnika v manj kot 28 urah.
Turki prekašajo ves Zahod
Zanimivo je, da se je med vsemi uveljavljenimi imeni na samem vrhu najbolj "redoljubnih" družb znašla Turkish Airlines, kjer so na tisoč potnikov izgubili "le" 4,5 torbe, oziroma eno na 222 kosov. Nemška Lufthansa je osvojila 19. mesto, nizozemski KLM 21., British Airways pa nezavidljivo 22. mesto.
A. P.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje