Eden ključnih ciljev projekta je dvig kakovosti izkušnje obiskovalcev, je na današnji novinarski konferenci povedala Janja Viher iz Zavoda za inovativnost in podjetništvo Maribor. "Gradili bomo na priporočilih drugih turistov in tudi turističnih ponudnikov. Pomembno je namreč, da kolesarji vedo, kaj lahko ob poti vidijo, kje lahko prenočijo in katere aktivnosti so na voljo."
Poleg promocije bo pomemben poudarek tudi na izobraževanju kolesarskih vodnikov. "Na vsaki strani želimo usposobiti vsaj 15 vodnikov, saj je pomanjkanje tovrstnega kadra velik izziv," je dejala Viher in dodala, da kolesarji pogosto ne potujejo radi sami, ampak raje najamejo vodnike, ki jim priporočajo gostilne, znamenitosti in atrakcije v regiji.
V projektu so predvidene tudi nove tehnološke rešitve, kot so 360-stopinjski razgledi, ki bodo kolesarjem omogočili boljšo orientacijo in načrtovanje izletov. Na nekaterih ključnih točkah, kot so izhodišča in končne destinacije kolesarskih poti, bodo vzpostavili mobilna počivališča. Zavod za turizem in razvoj Lendava pa bo v testnem obdobju uvedel prevoz kolesarjev z vozilom, ki bo omogočil boljše povezave med posameznimi točkami.
Ena glavnih nalog projekta je po besedah Viher oblikovanje turističnih produktov, ki bodo povezovali kolesarske poti, termalne centre in lokalne turistične ponudnike. Projekt vodita avstrijsko Turistično združenje Thermen & Vulkanland in slovenski Zavod za inovativnost in podjetništvo Maribor.
Med slovenskimi partnerji sodelujejo še Občina Moravske Toplice, Zavod za turizem in razvoj Lendava ter več slovenskih termalnih centrov, med katerimi so Radenci, Moravske Toplice, Lendava, Banovci, Bioterme in Ptuj. Na avstrijski strani pa projekt vključuje terme Bad Radkersburg, Bad Waltersdorf, Bad Loipersdorf, Bad Blumau in Bad Gleichenberg.
Spremljali bodo tudi obisk destinacij. "S štetjem obiskovalcev bomo lahko destinacijskim organizacijam ponudili podatke, ki jim bodo pomagali pri načrtovanju marketinških kampanj na domačem in tujih trgih," je dejala Viher.
Projekt, ki je vreden milijon evrov in bo trajal tri leta, bodo promovirali prek že obstoječih destinacijskih portalov, da bodo informacije dostopne čim širšemu krogu obiskovalcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje