Za večjo vidnost v okviru letošnje Barcolane se je STO z organizatorjem dogodka dogovoril za implementacijo nacionalne in turistične znamke v imenu sobotne regate "Go to Barcolana from Slovenia by I feel Slovenia".
Regata v organizaciji TPK Sirene in SBVG-ja se bo začela ob 10. uri v Portorožu s ciljem v Trstu, kjer se bodo jadrnice zasidrale za nedeljsko regato Barcolane. V soboto bo v popoldanskem času na glavnem trgu Piazza Unità potekala razglasitev zmagovalcev regate “Go to Barcolana from Slovenia By I Feel Slovenia”.
Aljoša Ota, vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije, v Italiji je ob začetku dogodka poudaril: "Prisotnost Slovenije na tako pomembnem dogodku, kot je Barcolana, v Trstu je velikega pomena. Zelo smo veseli, da bo letos regata iz Portoroža v Trst potekala pod nazivom "Go to Barcolana from Slovenia by I feel Slovenia". Športni dogodek Barcolana je odlična možnost za predstavitev Slovenije kot bližnje, trajnostne in butične destinacije ljubiteljem jadralnega športa, saj dogodek vsako leto pritegne veliko število obiskovalcev."
Barcolana Village pa je svoja vrata odprla včeraj z odprtjem razstavnih prostorov na tržaškem nabrežju in bo trajala do nedelje, ko bo na vrsti Barcolana. Slovenija in slovenski turistični ponudniki se vse dni dogodka številnim obiskovalcem predstavljajo na šestih razstavnih prostorih oz. šotorih. Pod okriljem STO-ja se predstavljajo sledeča podjetja slovenskega turizma: Lifeclass, Marina Portorož, Vipavska dolina, Zeleni Kras, Rimske Terme, Thermana Laško, Terme Olimia.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje