Slovenske železnice so že razmišljale o ukinitvi zelenega vlaka, ker nosijo vse stroške tega mednarodnega vlaka, ki pa je zaradi majhnega števila potnikov nerentabilen. Gre za sezonski vlak, ki povezuje Divačo in Pulj v času poletne sezone.
O njegovi ohranitvi so se ta teden na sestanku v Zagrebu pogovarjali predstavniki potniškega prometa slovenskih (SŽ-PP) in hrvaških železnic (HŽPP). Tema pogovorov so bile tudi nekatere druge povezave med Slovenijo in Hrvaško s poudarkom na boljši vožnji vlakov med Ljubljano in Reko ter vpeljavi dodatnih povezav med Ljubljano in Zagrebom.
Na sestanku so po navedbah SŽ-ja dosegli dogovor, da bodo sezonski vlak v Pulj ohranili tudi v prihodnje, z zagotavljanjem zvez s prestopom v Buzetu. "SŽ bo med Divačo in Buzetom, s povezavo iz Ljubljane, vozil z vlakom v sestavi nove garniture SŽ Stadler. Med Buzetom in Puljem pa bo vozil vlak hrvaških železnic (HŽ). Usklajuje se tudi že vozni red, kjer bo upoštevan optimalni čas za prestop, od 10 do 15 minut," so pojasnili za STA.
Še naprej ostajajo tudi obstoječe vlakovne povezave do Reke in nazaj, izboljšali pa bodo kakovost potovanja. Namesto s klasičnimi potniškimi vagoni bo SŽ namreč potnike vozil z novimi garniturami Stadler. Te po navedbah SŽ-ja ponujajo sodobno opremljene vagone, nizkopodnost za še lažji vstop tudi gibalno oviranih oseb, so klimatizirane, imajo vtičnice za polnjenje elektronskih naprav in brezžično medmrežje, med drugim pa omogočajo tudi prevoz koles in potovanje v prvem razredu.
SŽ je dal tudi pobudo za še več povezav med Ljubljano in Zagrebom, ki bi jih vpeljali še letos. Pogovori so po navedbah SŽ-ja potekali v smeri, da ponudijo povezave s prestopom v Dobovi. Med Zagrebom in Dobovo bodo potnike vozili vlaki HŽ-ja, med Dobovo in Ljubljano pa vlaki SŽ-ja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje