Potencial za razvoj v Kranju Štefe vidi v povečanju dodane vrednosti, saj je znesek turistične porabe bistveno nižji od slovenskega povprečja. Med anketiranimi turisti je bila približno polovica takih, ki so v Kranju tudi prespali. Ti so na dnevni ravni povprečno porabili 66 evrov, dnevni obiskovalci pa 29 evrov. Kranj po tej plati zaostaja za Ljubljano, kjer dnevni obiskovalci porabijo 47 evrov, tisti, ki prenočijo, pa 102 evra, medtem ko je slovensko povprečje 100 evrov na dan.
Glede na visoko zadovoljstvo turistov in obiskovalcev Kranja je Štefe prepričan, da bi višanje dnevne turistične porabe moral biti eden izmed osrednjih ciljev delovanja Zavoda za turizem in kulturo Kranj v prihodnjih letih. Kot enega ključnih izzivov destinacije je poudaril tudi digitalno trženje, ki so mu v času njegovega mandata posvečali posebno pozornost, saj se nove generacije turistov za potovanja običajno odločajo na podlagi navdiha, ki ga dobijo na družbenih omrežjih.
Letošnje delo je bilo zaradi pandemije precej drugačno. "Maja in junija je steklo okrevanje, začetek julija pa v turističnem informacijskem centru deluje zelo obetavno," je povedal Štefe. Poleg Slovencev imajo v Kranju tudi že nekaj tujih gostov. Posebej so se potrudili povezati ponudnike, da so pripravili turistične pakete, ki so dobrodošli ob upoštevanju koriščenja turističnih bonov.
Pripravili so tudi poletni program prireditev, ki bo zaradi epidemioloških razmer letos drugačen. "Bolj smo se usmerili na družine, pare in posameznike, promovirali naravo, kolesarjenje, pohodništvo in butični kulturni utrip z dogodki za manjše število ljudi," je pojasnil Štefe in med drugim omenil glasbene večere v Khislsteinu.
Štefe odhaja
Štefe, ki je po nesoglasjih z vodstvom občine pred kratkim podal odstopno izjavo, je današnjo novinarsko konferenco izkoristil za predstavitev največjih dosežkov svojega nedokončanega mandata. Kot je pojasnil, je odstopil, ker je brez podpore politike težko voditi takšen zavod. Po napovedih njegove razrešitve in očitkih o nepravilnostih pri delu je bil na koncu dosežen sporazumen dogovor med Štefetom in vodstvom občine.
Štefe je poudaril, da so bili v času njegovega vodenja vzpostavljeni temelji za upravljanje turistične destinacije. Načrtovana, oblikovana in implementirana je bila tudi destinacijska znamka. Spomnil pa je tudi na uvrstitev turistične ponudbe Kranja v vse komunikacijske kanale in promocijske akcije Slovenske turistične organizacije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje