![Foto: Pixabay Foto: Pixabay](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2023/01/24/66054311.jpg)
Doslej je veljalo, da se napitnina denimo pusti strežnemu osebju v restavraciji, ki hrano prinese na mizo, ali natakarjem za barom, ne pa v restavracijah hitre prehrane ali drugih, kjer se hrana ali pijača vzame pri pultu.
Vse več lokalov ima zdaj digitalne naprave za plačevanje s kreditnimi karticami in te naprave samodejno predlagajo napitnine tudi tja do 30 odstotkov za na primer kavo.
Medtem ko so pred razmahom plačevanja s karticami kupci puščali drobiž v kozarcih na pultih, so zdaj pod pritiskom, da pustijo več, ker jim ekran na napravi ponudi zasoljene predloge za napitnino, preden podpišejo račun.
![Foto: Pixabay Foto: Pixabay](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2023/01/24/66054310.jpg)
Razširjenost plačevanja napitnin je deloma povzročila tudi pandemija covida-19, ker so ljudje takrat izražali podporo restavracijam in drugim podjetjem z radodarnimi dodatki pri plačilu računa.
Napitnine narasle za 25 odstotkov
Da se za napitnine plačuje vedno več, so potrdili tudi podatki podjetja Square, ki upravlja digitalne načine plačevanja.
Napitnine v restavracijah s polno ponudbo so v tretjem četrtletju leta 2022 v primerjavi z enakim četrtletjem 2021 narasle za 25,3 odstotka, napitnine v restavracijah s hitro prehrano ali pri pultu pa za 16,7 odstotka.
Decembra je podjetje Starbucks uvedlo novo možnost dajanja napitnine pri transakcijah s kreditnimi karticami v svojih lokalih. Od takrat je skoraj polovica vseh transakcij s kreditnimi karticami vključevala napitnino.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje