Murray je za točilni pult stopil na odprtju sinovega bara 21 Greenpoint v Brooklynu v New Yorku, očetov prihod pa je napovedal 32-letni Homer in s tem zadel v polno, saj se je bil pravi boj med obiskovalci, da bi v živo videli slavnega igralca - vrste radovednežev so se vile več ulic naokrog.
Starejši Murray je stranke z veseljem obvestil, da sin ni šel po očetovih stopinjah, ampak se je odločil, da bo užival v življenju s pijačo, hrano in prijatelji na enem mestu.
Bill se ni pretirano ukvarjal z željami strank, na vprašanja o tem, ali zna zmešati to ali ono pijačo, je vedno odgovoril, da pozna ljudi, ki to vedo, strankam pa potem natočil kozarec vodke, tekile ali viskija.
Murray je ves večer stresal šale in tudi zaplesal ter zapel pesmi, kot so uspešnice skupine Rolling Stones in druge.
Druščina, ki je zakuhala slovensko vodko
"Idejo za "Slovenia vodko", narejeno iz ajde, je dal etnolog dr. Janez Bogataj, razvili in ustekleničili so jo v Fructalu, unikatne steklenice pa izdeluje Steklarna Hrastnik. Na ameriškem tržišču vodko oglašujejo tudi z njeno uporabnostjo v kulinariki, za kar je poskrbel še eden izmed podpornikov (in celo prvi pobudnik) Slovenia vodke, vrhunski ameriški kuhar Peter Kelly.
Slovenska vodka pa si je naredila najboljšo mogoče reklamo, ko je k projektu pritegnila Billa Murrayja in baletnika Mihaila Barišnikova, ki sta "Slovenia vodko" finančno podprla in nastopila v promocijskih oglasih.
Murray je, kot rečeno, največji ambasador slovenske vodke. Nazadnje jo je odmevno promoviral lani v oddaji Davida Lettermana.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje