Oglasi z versko vsebino niso pogosti. Foto: EPA
Oglasi z versko vsebino niso pogosti. Foto: EPA

Oglaševalski čas med enim največjih športnih dogodkov na svetu je pregrešno drag, a to ni ustavilo bogatih ameriških kristjanov. Združili so moči in za 20 milijonov ameriških dolarjev zakupili najpomembnejše oglaševalske minute. Ocenjujejo, da bodo dosegli več kot 100 milijonov ljudi, njihov cilj pa je spremeniti miselnost, da vera razdvaja. Prav tako se skupina bogatašev bori proti vse večji sekularizaciji Združenih držav, ki so tradicionalno med najbolj vernimi v zahodnem svetu.

Sicer se verske vsebine le redko pojavljajo med oglasi za hitro hrano, avtomobile in pivo v času finalne tekme lige NFL, ne nazadnje je to tudi v ZDA občutljiva tema, oglaševanje pa izjemno drago. Kljub temu so investitorji prepričani, da bo kampanja z naslovom "On nas razume" odličen način za nagovor širše javnosti, poroča AP.

"Točno gledalci najpomembnejše tekme so naša ciljna skupina, to so namreč ljudje, ki so odprti za spiritualnost, a so skeptični," je povedal Jason Vanderground, eden izmed podpornikov kampanje.