Gre za novo taktiko britanskega ministrstva za zdravje, ki je najprej skušalo mlade k cepljenju spodbuditi z "grožnjami", kot je na primer zahteva po cepilnem potrdilu pred vstopom v pivnico, a ker je precepljenost mlajših še vedno zelo nizka, so se zdaj projekta lotili drugače.
Ker je jasno, da si mladi po enem letu zaprtja želijo bližine in ljubezni (mimogrede, prihajajoče poletje so na Otoku že poimenovali "poletje ljubezni"), jih bodo skušali doseči prek t. i. spletnih aplikacij za iskanje partnerjev, kot so Tinder, Match, Hinge, Bumble, Badoo, Plenty of Fish, OurTime in Muzmatch, piše Guardian.
V okviru svojih profilov v omenjenih aplikacijah bodo namreč lahko označili, da so cepljeni, aplikacije pa jim bodo v zameno ponujale brezplačno promocijo njihovih profilov, izbirali bodo lahko med dodatnimi virtualnimi nalepkami in značkami ...
Pri tem tako aplikacije kot britansko zdravstveno ministrstvo opozarjajo, da bo razkritje podatka o precepljenosti temeljilo na prostovoljni osnovi: posameznik bo lahko podatek vnesel v aplikacijo, kadar koli (in zgolj če) bo želel. Poleg tega pa podatek ne bo "uraden", torej ne bo temeljil na zdravniškem potrdilu, ampak zgolj na zaupanju, da je posameznik res cepljen.
Projekt so zagnali skupaj s promocijsko kampanjo in širše dostopnim cepljenjem za mlajše od 30 let, je še pojasnil britanski državni podsekretar, pristojen za cepljenje, Nadhim Zahawi in dodal: "Presrečen sem, da smo se povezali tudi z aplikacijami za zmenke in da bomo na ta način še povišali precepljenost v državi."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje