Predstavniki spletnih platform za zmenkarije Tinder, Hinge, OKCupid, BLK, Chispa, Plenty of Fish, Bumble in Badoo, so se s predstavniki Bele hiše dogovorili za posebno kampanjo promocije cepljenja na svojih platformah.
Uporabniki bodo tako neposredno informirani o tem, ali je potencialni romantični partner cepljen oziroma ali za prvi zmenek zahteva cepljenje. Po statističnih podatkih omenjenih aplikacij je cepljenje že zdaj precej pomemben dejavnik pri odločanju o prihodnji ljubezni. Osebe, ki imajo na svojem profilu navedeno, da so opravile cepljenje, imajo namreč kar 14 odstotkov boljšo možnost za prvi zmenek.
V ZDA cepiva sicer ne primanjkuje, zato je glavna ovira za večjo precepljenost pripravljenost državljanov na cepljenje. Vlada zato cepljenje že promovira prek športnih prireditev, koncertov in posebnih nagradnih iger, s katerimi želijo državljane spodbuditi k cepljenju.
Vsaj en odmerek cepiva je do zdaj prejelo skoraj 50 odstotkov prebivalstva oziroma 160 milijonov ljudi, popolnoma pa je cepljenih in varnih pred posledicami okužbe 127 milijonov ali okrog 38 odstotkov prebivalcev. Vlada želi do 4. julija popolnoma cepiti 160 milijonov ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje