V organizaciji, ki je specializirana agencija Združenih narodov, so sklep o cilju na Twitterju označili za zgodovinski dogovor, poroča STA. Po navedbah Guardiana je večina držav cilj podprla kljub pomislekom nekaterih, kot sta Kitajska in Rusija. Na drugi strani so nekatere evropske države zahtevale večje ambicije in so končni dogovor označile za kompromis.
Industrija letalskega prometa je vse bolj pod pritiskom, naj se spopada z veliko vlogo v podnebni krizi. Odgovorna je za 2,5–3 odstotke svetovnih izpustov ogljikovega dioksida, njen prehod na do okolja prijazna goriva pa je zelo počasen.
To je prelomnica
"Zdaj, ko so tako vlade kot industrija osredotočeni na neto ničelne izpuste do leta 2050, pričakujemo veliko močnejše politične iniciative na ključnih področjih dekarbonizacije, kot so spodbujanje proizvodnje trajnostnih letalskih goriv," je dejal generalni direktor združenja letalskih prevoznikov IATA Willie Walsh.
Da je to prelomnica, pa je menil generalni direktor združenja letališč ACI Luis Felipe de Oliveira. "Regulatorji morajo podpreti prizadevanja letališč pri razvoju in implementaciji akcijskih načrtov za dekarbonizacijo, pa tudi podpreti povečano sodelovanje med vsemi deležniki za povečanje dostopnosti obnovljive energije, financiranja, novih tehnologij, za povečevanje kapacitet in za prilagajanje delovanja in infrastrukture," je povedal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje