Xavier Terlet, tržni strokovnjak za prehrambene izdelke, je povedal, da je bila približno polovica izdelkov, ki jih danes najbolj množično kupujemo, še pred petimi leti popolnoma neznana.
Vendar je treba vedeti, da je še precej prehrambenih novosti, ki nikoli ne pridejo na police, ker niso bile všeč testnim skupinam potencialnih kupcev.
Terlet je opisal želje povprečnega kupca: "Zdrava hrana, vendar v privlačni, prefinjeni in duhoviti embalaži, pripravljena za takojšnje uživanje."
Lepa prihodnost verjetno čaka brezalkoholne pijače, pridobljene iz rastlin, ki rastejo le v Afriki, Aziji ... Ozaveščeni zahodnjaki, obsedeni z zdravo prehrano, navdušeno sprejemajo "čudežne napoje" iz baobaba, ingverja in ginka.
Vendar pa se prehranski strokovnjaki vseeno sprašujejo, kakšna bo usoda naribanega kečapa, trdo kuhanega jajca, ki ga želijo prodajati v vrečki skupaj z malo tubico majoneze, ali pa avstrijske pijače, ki bo mešanica slanice iz prvinskega morja in s protitelesi bogatega meziva oziroma kolostruma, ki priteče iz mlečnih žlez samic sesalcev takoj, ko skotijo.
Večina 510 popolnoma novih izdelkov je obogatenih z minerali in elementi v sledeh, na ovitku pa ne manjka napis "brez holesterola". Bi kupili kuhano zelenjavo s priloženo omako ali očiščeno ribo v posebni vrečki, ki zažvižga, ko ribo skuhamo na pari? Še pred nekaj leti je bilo nenavadno kupovati olupljeno sadje, tekoča jajca v tetrapaku in parmezan s priloženim mlinčkom za lahko ribanje.
Prihajajo tudi raznobarvno mleko v tehnološko izpopolnjeni vrečki, naribani siri v vrečkah s priročnimi zadrgami, sladoledi najbolj neverjetnih okusov in barv ter še marsikaj.
Mednarodni pariški sejem hrane je največji sejem živilske industrije, obišče ga približno 135.000 ljudi. Na sejmu so se s svojimi izdelki na 5.200 stojnicah predstavili proizvajalci iz 98 držav.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje