Trgovina je podobna moškemu butiku, v katerem lahko ženske skrbno pregledujejo virtualne podobe moških, ki bi lahko bili njihovi vitezi na belem konju. Ob odprtju prve tovrstne trgovine v Parizu, se je po poročanju britanskega Daily Maila, 11. septembra ob izložbi zbrala množica radovednežev, ki je opazovala podobe moških skozi steklene zaboje. Ti so na videz spominjali na škatle, v katerih so zapakirane lutke Ken. Moški v izložbah pa so označeni z imeni, kot so Mr. Muscle in The Rocker.
Trgovina bo v Parizu ostala deset dni, nato pa se bo preselila v druga mesta. Po poročanju tujih medijev so moški, ki so prikazani v njih, manekeni. Tako da so njihove fotografije uporabljene v promocijske namene in niso fotografije moških, ki jih ponujajo opisi. Nekateri kritiki trdijo, da je takšen način izkoriščevalski in da bi v nasprotnem primeru - če bi šlo za ženske - javnost že zganjala vik in krik.
Trgovina kot nadgradnja
Spletna stran za zmenkarije adopte-un-mec je bila sicer ustanovljena leta 2010. Moški se na njej "prodajajo" s spletnimi profili. Ženske pa sprožijo komunikacijo in tako opravijo "nakup", postopek pa na spletni strani imenujejo "trg ljubezni". Ženske gledajo skozi "katalog" moških in mečejo ustrezne v "nakupovalni voziček".
Vodilo spletne strani izvira iz prepričanja, da se bo ženska v procesu navezovanja stikov počutila manj ogrožena in bolj močna nad prevzemanjem kontrole v procesu zmenkarij. Glavni namen pa je spremeniti zmenkarije v zabavno in igrivo izkušnjo. Tržna niša naj bi bila zadetek v polno. Spletna stran naj bi imela 300 milijonov ogledov strani na mesec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje