Foto: AP
Foto: AP

Leclerc je v seriji tiskanih oglasov v torek sporočil, da bi se “zaradi inflacije povprečna cena baget lahko precej podražila. To je nepojmljivo". Njihova rešitev? Poseg v profitno maržo, da bi zadržali ceno baget pri 29 centih.

Peki, kmetje in mlinarji so se že takoj naslednji dan povezali in napadli Leclerc zaradi omenjene oglasne kampanje. V skupni izjavi so zapisali, da je povprečna cena bagete, obveznega krušnega izdelka v vsakem francoskem gospodinjstvu, zaradi dražje moke, elektrike in dela dosegla 90 centov.

“V času, ko si vlada in vsi naši poklici prizadevajo za to, da bi plačevali kmete pošteno, Leclerc lansira to kampanjo, ki popolnoma uniči vse vrednote," so zapisali in obtožili verigo supermarketov "demagogije".

"Konkurenca se sprašuje, kdo lahko sploh živi dostojanstveno s takimi cenami?" se sprašujejo, ob tem pa poudarjajo, da je izdelava tradicionalnih baget celo kandidat za Unescovo kulturno dediščino. “Skušamo obdržati svoje službe in kakovost, za to pa obstaja določena cena," je za AFP povedal direktor zveze mlinarjev ANMF Jean-Francois Loiseau. Pošteno moramo plačati ljudi, tiste, ki sejejo, žanjejo, tiste, ki meljejo moko, tiste, ki pečejo kruh. Kar počne Leclerc, je sramota."

Christiane Lambert, vodja kmečkega sindikata FNSEA, je dejala, da jim bo moral glede na tako nizke cene baget "gospod Leclerc pojasniti, kako in koliko plačuje svoje peke”.
Direktor Leclerca Michel-Édouard Leclerc je za revijo Capital dejal, da bagete v njegovih prodajalnah stanejo okoli 30 centov "že najmanj leto dni".

“V okolju, kjer se vse draži in se bo še naprej dražilo, smo želeli poslati signal, da bo Leclerc ohranjal cene strankam dostopne. Igralci v tem sektorju morajo sprejeti, da imajo Leclercove trgovine nadzor nad svojim odnosom s strankami," je dodal.