Ameriški tehnološki velikan bo v sodelovanju z grško nacionalno turistično organizacijo EOT in Zvezo grških turističnih podjetij jeseni na Kreti organiziral tečaje spletnega oglaševanja za več kot 3.000 grških turističnih podjetij in podjetnikov.
Tečaji so del pobude, s katero želi ameriško podjetje promovirati tamkajšnji turizem, sebi pa zagotoviti delež te pogače. Turistični delavci, še posebej manjša podjetja, si od sodelovanja z Googlom obetajo večjo vidnost na svetovnem spletu in posledično boljši izkupiček turistične sezone, so za francosko tiskovno agencijo AFP pojasnili v grški turistični zvezi Sete. Prvi tečaji se bodo začeli septembra na jugu Krete, pozneje pa še na drugih delih otoka.
Pri Googlu pa medtem računajo na "relevantnejše" zadetke iskanja in seveda več spletnega oglaševanja, ki predstavlja levji delež prihodkov tehnološkega velikana. "Google se zanima za širjenje svojega poslovanja, grški turizem pa seveda dobro raste," so dejali v turistični zvezi.
Turizem je ključnega pomena za grško gospodarstvo, ki si po šestih letih recesije in štirih letih bolečih reform letos obeta svetlejše čase. Grčijo naj bi do konca leta obiskalo 21 milijonov turistov, kar je dober milijon več kot lani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje