Na nekaterih predstavah je osebje moralo poklicati nujno medicinsko pomoč, saj gledalci niso mogli prenesti tako nazornih prizorov. Grozljivka Terrifier 2, ki je nasledila prvi del iz leta 2016, podira tudi prodajne rekorde, saj je v pičlih dveh tednih zaslužila več kot 2,5 milijona evrov. Dosežek je še bolj zavidljiv, če upoštevamo proračun filma, ki je znašal pičlih 250 tisočakov.
Vrvež okoli filma se le še stopnjuje, saj gledalci poročajo o neverjetno nazornih prizorih nasilja, ki so za nekatere neprebavljivi. Mitu filma pomagajo tudi številne objave na družbenih omrežjih, ki pa jih morda moramo brati skozi kritično prizmo.
Stari triki
Navsezadnje ne bi bilo prvič, da ustvarjalci filma celo plačajo ljudem, ki s takimi objavami višajo gledanost grozljivk. Tudi pri filmih nespornega kralja žanra, režiserja Alfreda Hitchcocka, se je pozneje izkazalo, da so oglaševalci uporabljali podobne strategije dolgo pred rojstvom spletnih družbenih omrežij.
Dobri učinki brez oprijemljive zgodbe
Drugi del filma Terrifier je nastal pod režiserjem Damienom Leonom, v glavni vlogi klovna Arta pa lahko spremljamo Davida Howarda Thorntona, ki na noč čarovnic pokonča več nič hudega slutečih žrtev. Tudi prvi del, ki ga je prav tako režiral Leone, je med kritiki dobil pozitivno oceno, predvsem zaradi posebnih učinkov. Nekoliko manj dobrih odzivov pa so bili deležni plitka zgodba in pozabljivi liki. Očitno so ustvarjalci v drugem delu zgodbi in razvoju likov – glede na prve odzive – namenili še manj poudarka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje