Na Japonskem so v prazničnih dneh za ogorčenje javnosti poskrbele torte prestižne verige veleblagovnic Takašimaja. Torte z obloženimi jagodami po vrhu, ki so jih prodajali na spletu, so namreč mnoge stranke prejele v klavrni obliki – te so namreč razpadle, v roke kupcev pa so prišle povsem sploščene in izmaličene. Od skoraj 3000 prodanih zamrznjenih tort je bilo več kot 800 poškodovanih.
Vodilni predstavnik podjetja Kadzuhisa Jokojama je na novinarski konferenci v Tokiu, ki jo je prenašala nacionalna televizija, izrazil globoko obžalovanje in se prizadetim strankam opravičil za torte, ki niso izpolnile njihovih pričakovanj. Podjetje je sporočilo, da bo po številnih pritožbah prizadetim kupcem ponudilo vračilo stroškov nakupa torte, ki stanejo okoli 36 evrov.
Po besedah Jokojame je torte naredilo in zamrznilo slaščičarsko podjetje Win's Ark, za dostavo tort pa je poskrbelo ločeno podjetje Jamato Transport. Notranja preiskava ni uspela ugotoviti, kaj je bil vzrok za njihovo ponesrečeno obliko.
Nekateri kupci so jezo in razočaranje izrazili na družbenih omrežjih, kamor so objavili fotografije zdrobljenih tort, ki so jim jih dostavili na njihove domove. Drugi so zadevo v duhu božiča vzeli s humorjem. Eden od uporabnikov je tako dal razpadlo torto svojemu triletnemu sinu, da jo je okrasil – fotografija torte, okrašene s čokoladnim posipom, raznobarvnim sladkorjem in božičnimi junaki iz papirja, je doslej na omrežju X zbrala 16 milijonov ogledov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje