Elvis Francois je lanskega decembra v bližini nizozemskega dela otoka Saint Martin popravljal svoj čoln, tega pa je nenadoma odnesel tok. Ker naj ne bi imel dovolj navigacijskega znanja, da bi se vrnil na obalo, je izgubljen med valovi preživel kar 24 dni. Preživetje so mu omogočali česen v prahu in jušne kocke, ki jih je zmešal z vodo, pa tudi plastenka kečapa.

Podjetje Heinz, znano prav po kečapu, si je tako 47-letnega dominiškega mornarja želelo najti. Z njim so želeli praznovati njegovo vrnitev in mu nameniti edinstveno darilo – hočejo pomagati pokriti stroške nove, najsodobnejše ladje, popolnoma opremljene z navigacijsko tehnologijo, da bi se v prihodnosti lahko izognil še eni tovrstni katastrofi.

Pri trgovcu s kečapom so se sprva obrnili na vlado njegove domovine, srednjeameriške otoške države Dominike, pa tudi na kolumbijsko mornarico, ki ga je rešila severozahodno od kolumbijskega Puerto Bolívarja, potem ko je letalo na njegovi ladji opazilo napis na pomoč. Vsak poskus, da bi ga našli, je bil do zdaj neuspešen, poroča Insider.

Heinz se je tako zatekel tudi na družbene medije, na katerih je širšo javnost prosil, naj pomaga "pri lovu". "Prosimo tudi za vse verodostojne namige za vzpostavitev stika z Elvisom," je zapisalo podjetje, ki je za boljše iskanje predlagalo uporabo ključnika #FindTheKetchupBoatGuy. Ta se je izkazala za dobro idejo – Francois je slišal, da ga podjetje želi najti, na žalost pa ni imel telefona.

"Vedela sem, da Elvis živi v skupnosti blizu mene, odpeljala sem se tja, da bi ga našla, in sem tudi ga," je povedala Emerline Anselm, direktorica medija Emo News, ki se je na misijo odpravila po tem, ko je videla objavo Heinza. Prek videa na Facebooku sta skupaj s Francoisem svetu sporočila, da ne gre za oponašalca.

Tega je videl tudi predstavnik Heinza, ki je zagotovil, da se že ukvarjajo z logistiko, kako mu bodo priskrbeli ladjo. Srečnež, ki je nad gesto zelo navdušen, bo ladjo lahko uporabljal za ribolov ali ture po Karibih.