Družba je namreč v sredo, na 84. obletnico dogodka, uporabnikom svoje aplikacije poslala (najverjetneje samodejno generirano) sporočilo s precej spornim povabilom: "Zaznamujte kristalno noč – privoščite si malo mehkega sira in hrustljavega piščanca. Zdaj v KFCheese!"
Kot je znano, so nacisti v noči z 9. na 10. november 1938 po vsej državi sistematično požigali sinagoge ter vandalizirali in plenili trgovine in prebivališča Judov. Dogodek, ki je zaradi premnogih razbitih izložb in oken poimenovan kristallnacht oz. kristalna noč, velja za prvi večji organizirani protijudovski napad, ki pa je bil na žalost le napoved vsega, kar je sledilo.
V eni noči je bilo uradno ubitih 91 ljudi, uničenih je bilo okoli 7500 podjetij oz. poslovnih prostorov in požganih 267 sinagog, a dejanske številke so po navedbah zgodovinarjev višje.
Kljub dejstvu, da so v družbi napako hitro odkrili in kakšno uro pozneje vsem uporabnikom poslali še eno sporočilo z opravičilom in pojasnilom, da je šlo za "napako v sistemu", se je na KFC usul plaz pritožb in kritik.
Nekateri poznavalci so opozorili, da je šlo najverjetneje za računalniško generirano sporočilo, drugi pa so poudarjali, da to ne odvezuje KFC-ja odgovornosti, saj bi vendar nekdo moral preveriti, ob kakšnih praznikih oz. dnevih se tovrstna povabila pošiljajo ter oceniti njihovo (ne)primernost.
V družbi dogodka za zdaj še niso komentirali, zapisali so le, da se za napako globoko opravičujejo. "Takoj bomo preverili svoje notranje postopke, tako da se kaj takšnega ne bi ponovilo. Prosimo, oprostite nam napako," so po poročanju Guardiana še zapisali.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje